fredag den 22. august 2008

Så som så med kærlighedsmaden

Synes selv jeg fik lavet en rigtig lækker powermorgenmad til familien i morges.
De var ikke enige. Jo omeletten var ok. Æble- og melonbådene ligeså. Ældstedatteren sagde hun kunne lide smoothien. Det galdt bestemt ikke yngstedatteren. Og powergrøden, som havde stået i blød hele natten....

"Adr, det ser klamt ud. Det ligner tynd mave!"

udbrød yngstedatteren med væmmelse i blikket.

Hm, så meget for mine gode intentioner.

Håber de så synes bedre om deres madpakke.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Grøden har jeg heller aldrig kunne få familien til at kunne lide, men både "æggemad" og smothies nydes højlydt, når morgenmenuen byder på det.

MrsCute sagde ...

Det er bare pokkers, når nu man selv er så vild med det, og kun vil dem det bedste :-)

Lilli sagde ...

En så lækker madpakke, kan man da ikke andet end blive glad for - hvilken betænksom mor de to piger har:)

MrsCute sagde ...

Lilli: Tak, jeg prøver. Er selv meget lidt begejstret for madpakker, så jeg prøver at gøre dem lidt spændende :-)