fredag den 22. august 2008

Rosende optur

YES... det er den følelse jeg sidder med nu. Mogenens besøg hos kiropraktoren var ren fornøjelse. Min ryg/lænd er nu igen helt fin. Jeg fik stor ros for at jeg havde gjort som hun anbefalede og har ligget ned hele ugen. Hun sagde også, at jeg faktisk har en god, stærk ryg, som bare en gang imellem låser i lænden og som så kræver, at jeg ligger ned et stykke tid. Gør jeg det, vil jeg komme mig lige så hurtigt fremover, vurderede hun.

Jeg kan gøre som jeg plejer. Dyrke masser af motion - også boksning og spinning. Jeg skal bare blive ved med at lytte til kroppen og hvile den den kræver det. Det er jo en dejlig besked at få. Man bliver jo altid lidt nervøs, når man har voldsomme smerter.

Og nu er det vist på sin plads at sende en venlig tanke til fabrikken, som "krævede" at jeg blev liggende hjemme og IKKE arbejdede, så jeg i stedet kunne komme mig hurtigt.

5 kommentarer:

Marianne sagde ...

Det var rigtig god læsning, men forsigtig, ik?

MrsCute sagde ...

Jeg gør mit bedste, selvom det er svært at holde sig i ro :-)

Anonym sagde ...

det var rigtig dejligt at laese:)
kan I have en fin weekend
Love fra moster Ier

MrsCute sagde ...

Tak i lige måde, moster :-)

Unknown sagde ...

Super duper, tillykke med det du kære niece.
LOVE,
moster Bodil