torsdag den 21. august 2008

Kærlighed til maven

I øjeblikket genudsender DR1 "Chris på skolebænken". Pigerne og jeg ser det med stor interesse og efter udsendelsen meddelte pigerne mig, at de gerne ville have sund morgenmad. Ældstedatteren ville gerne have smoothie igen og yngste bad om frugt. Vi aftalte, at jeg laver en sund overraskelsesmorgenmad til dem i morgen. Ikke fordi deres morgenmad plejer at være usund - slet ikke, men der er bestemt plads til forbedring.

Så nu har jeg forberedt en powergrød fra Oscar Umahro Cadogan. Den skal stå i blød natten over. Hver morgen laver jeg smoothie til mig selv, men i morgen får pigerne også en. Dejligt de nu har lyst til at prøve. De skal også have en lille omelet med masser af purløg. Det ved jeg de kan lide. Er lidt mere spændt på grøden. Men lad os nu se.

Fik også lige lavet en portion mandler og rosiner i kakaokanel. De kommer med i madpakken i morgen.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det ser rigtig dejligt ud :-)

Anonym sagde ...

;) Og det var så mig, der fik trykket på knappen for tidligt *GG*

MrsCute sagde ...

Tihi, sådan kan det gå :-)