søndag den 13. juli 2008

Mon jeg tør?


Min storebror har en passion for chili. Passionen er så stor, at de nu er begyndt at dyrke planterne selv. Jeg har været så heldig at få et par stykker. Denne er en 10'er på stærkhedsskalaen. Er spændt på, om jeg tør smage den når den er moden og klar. Men ellers vil jeg bare nyde at kigge på dem.

Lige nu er frugterne smukke sorte. De bliver vist nok røde, når de er modne. Men nu må vi se. Har ikke så meget styr på det. Synes bare de er sjove at hve. De står sammen med krydderurterne og pynter på terrassen.

Cherrytomaterne står flotte og røde og venter på at blive plukket og nydt. Ungerne elsker dem, så de får lov at nappe dem, når de vil. Tænk at sådan en lille plante at give så mange lækre tomater.



2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Puha, jeg er bare ikke til stærke sager... med mindre vi taler om lakrids ;)

Nå men jeg tænker, at det er vist meget godt at den skifter farve, for lige nu ser den godt nok super farlig ud!

Unknown sagde ...

Blev egentlig lidt skuffet, da jeg hørte den skiftede farve, for denne sorte farve synes jeg passer så godt til en megastærk chili :-)