søndag den 13. juli 2008

Mere øvelse

Jeg vil så frygtelig gerne blive god til at bage. Altså sådan rigtig god. Men der er et stykke vej endnu. Jeg kan godt selv lide det jeg bager, men familien er knapt så begejstrede. Det er min drøm.




I dag var det speltbrød med chiliflager og friskrevet parmesan. De blev smukke og velduftende. Men jeg kom til at drysse alt, alt for meget flagesalt på, så familien rynkede på næsen. Æv!



Bagte også nogle jordbærsnegle. Har ikke smagt dem endnu, men de er langt fra så smukke, som jeg kunne ønske mig. Mere æv!

Må vist bare øve mig igen og igen og igen....

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

God morgen Mette,
alt er jo smag og behag,
til mig ser dit bagvaerk meget laekkert ud, bagning er lige som alt andet somme tider er det vidunderligt og andre tider ikke saa godt, selv den samme opskrift kan man mikse op.
Klem du bare paa
moster Ier

Anonym sagde ...

Øvelse gør mester... hmm, jeg har vist glemt at øve mig så, for det der med at bage har jeg heller aldrig været særlig god til. Men det kommer da over mig fra tid til anden.

Ser da ellers meget godt ud det du har lavet :)

Unknown sagde ...

God morgen Moster. Jordbærsneglene smagte udmærket, men kan dog bedre lide de traditionelle kanelsnegle.

Johanna, der er vist ikke andet for, end at vi må øve os :-)