onsdag den 20. februar 2008

Udfordring accepteret

En god udfordring kan jeg ikke sige nej til. Slet ikke når jeg får den fra Lotten.
Jeg er begyndt - er du?

10-dages udfordring fra Coach MacDonald

Mentalitet
Sig til dig selv hver dag, 5 gange: "jeg er på vej til en bedre tilstand af sundhed og energi."
Træk vejret! Tag to gange om dagen, hvor du sætter tungen lige bag fortænderne, trækker vejret ind over 4 sekunder, holder vejret i 7 sekunder og puster ud over 8 sekunder. Gentag 4 gange.

Kost
Drik mindst 2-2½ liter rent, frisk vand hver dag.
Drop alt saftevand, cola & cola light.
Drop næsten alt eller alt slik og junk food

Træning
Forpligt dig til 30 minutters motion, hvor du har pulsen oppe via powerwalking, jogging eller cykling hver dag
Forpligt dig til 10 mavebøjninger og 10 armbøjninger hver dag.

Søvn
Forpligt dig til at gå i seng på næsten samme tidspunkt hver dag i 10 dage og afsæt 8 timer til at sove.
Afsæt 4 gange i løbet af 10 dage hvor du tager 15 minutter til "tid alene" med dine egne tanker

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Cute,

Det lyder som en rigtig sund måde at få 10 dage til at gå.....

Jeg hopper på den sunde vogn! :-)

Knus

Mette

Anonym sagde ...

Hej Mette-Lee

Selvfølgelig er jeg da med på den :-) har allerede taget 60 min spin i dag og har holdt mig fra alt med sukker i.... så den skal vi nok klare.

Ses i aften til boks :-)

Charlotte