tirsdag den 19. februar 2008

Min dejlige hverdag

Når man ingen børn har hjemme synes man, at man burde gøre en helt masse, som man ikke kan når man har børn. Men sandheden er, at de jo slet ikke begrænser mig til hverdag. Jo, jeg har da siddet et par timer ekstra på arbejdet og nydt, at jeg kunne gå hjem når jeg ville.

Men det er sådan set også det!

Hvad er det ellers liiiige man laver på en hverdagsaften, når man ikke har børn?
Går til træning? Det gør jeg jo alligevel?
Går i biffen? Tjae, det gør vi herhjemme
Går ud at spise? Det synes jeg også vi gør ret ofte, så....
Ser venner? Heller ikke det store problem til hverdag.

Igen kan jeg konkludere: Jeg holder af hverdagen som den er MED mine dejlige børn!
(Men hvor er det dog skønt at få lov at savne dem indimellem)

3 kommentarer:

Lotte sagde ...

´Jeg fornemmer, at I har fundet en god balance i jeres familieliv der gør, at du på 'barnløse' dage ikke ånder lettet op men tværtimod får mulighed for at mærke det sunde savn.

Unknown sagde ...

Nemlig - og det er SÅ skønt. Nyder min hverdag rigtig meget :-)

anjoe sagde ...

lotten har så flot formuleret mine tanker. Jeg glædes altid, når jeg læser om familier, hvor børnene indgår på en naturlig måde ;-)