torsdag den 20. november 2008

Ny hobby?

"Kom til" at bede Kagekonen om en adresse på en Cake Decoration Shop i NY og "kom til" at gå derind og "kom til" at købe halvdelen af biksen. Da pigerne så mit indkøb udbrød de: "Iiiih mor, skal du nu have en ny hobby IGEN?"

Manden er blot skuffet over, at det ikke er en ølbrygningshobby eller lignende, jeg har kastet mig over.


I boghandleren på hjørnet, faldt jeg heeelt tilfældigt over nogle bøger, der simpelthen hoppede op i favnen på mig og ville med hjem. Det kunne jeg jo ikke sige nej til.

Er spændt på, om jeg så får fabrikeret nogle kager i fremtiden. Det er i hvert fald ikke intentionerne, der mangler.

10 kommentarer:

Lotte sagde ...

He he he - det ender med at du indhenter Kagekonen http://www.kagekonen.com/
Hun er også for sej!

Lotte sagde ...

Forresten: Kollegerne og jeg stiller gerne op som prøvesmagere :-)

Anonym sagde ...

Nu da du går så meget op i sundhed og økologi - ja så må det jo være den bedste hobby at have... NOT NOT NOT !!!

Forstadsfruen sagde ...

... undskyld ... eller noget :-) jeg havde det i øvrigt lige som dig, da jeg kom ind i den butik ;-)

Unknown sagde ...

>Pia
Jeg er ikke helt sikker, men er du lig med kagekonen??? I så fald er du i hvert fald tilgivet :-)

Unknown sagde ...

Ih, hvor skøøøønt pige, at du er så interesseret i så meget, rigtig god fornøjelse med dette også :)))))
Loves you,
moster Bodil

Unknown sagde ...

>Bodil
Tak moster, lad os nu se hvad det bliver til :-)

Kagekonen sagde ...

jo... Pia Brandt det er mig... jeg har to log-inns og havde brugt det forkerte :-/

Lise sagde ...

Med de lækre kager du foreløbig har frembragt, så var det da også på sin plads at tilføje lidt ekstra på hylderne.
Som Lotten skriver, så er jeg altså også klar til prøvesmagning

Unknown sagde ...

>Kagekonen
Så forstår jeg bedre :-)

>Lise
Det var jo lige præcis det jeg tænkte :-)