torsdag den 13. november 2008

Jeg er i New York!!!

Byen er lige præcis så berusende, som jeg har hørt. Det er SÅ fedt endelig at være her, når man har glædet sig så længe.

Turen herovre gik fuldstændig helt og aldeles uden problemer eller forsinkelser af nogen art. Da vi havde kastet kufferterne på værelset daffede fri straks ud i nærområdet for at se det lidt an. Vi bor perfekt. I Midtown. Det bliver ikke meget bedre. Vi aftalte at gå lidt rundt og kigge, spise aftensmad kl. 20 og så ellers holde den gående til kl. 22 i hop om, at vi ville kunne sove til den lyse morgen. Det holdt ikke helt. Klokken fire var vi begge vågne og grinede lidt fjollet over, at man endelig havde chancen for at sove, for så blot at ligge og stirre op i det mørke loft. Well, vi gav det en chance til, men halv syv opgav jeg og nu er vi begge oppe og har været i bad.

Dagen i dag står på Outlet shopping. I går var vi også et smut på 5th Avenue... fiiiiine butikker..... dyyyyyre butikker. Så passer Outlet-priserne nok lidt bedre til os.

Nu er den halv otte og bussen kører om en time. Vi skal først nå at have lidt morgenmad.

Tænk jeg endelig er her....

7 kommentarer:

Lotte sagde ...

Godt at høre, I er kommet godt frem :-)
Og god shoppelyst!

Anonym sagde ...

God start på turen, når flyturen gik godt. Stakkels familie - ingen penge til at leve for, når du først har slået dig løs i de butikker - du er jo kendt for, ikke at kunne styre dig. ;) God shoppng dag. /Brormand.

Anonym sagde ...

Hejsa Mette,
Skoent !!!!!!!
Rigtig god ferie.
Love fra moster Ier

Kagekonen sagde ...

selvfølgelig kan jeg huske adressen (på den ene af forretningerne jeg besøgte) det var: New York Cake & Baking distribution, 56 w 22 nd. Betjeningen var ikke overvældende, men hold kæft hvor har de meget...

Mange siger, at man også kan finde en del i helt almindelige supermarkeder, men sådan et nåede jeg altså ikke da jeg var derovre...

Fortsat god tur.

Unknown sagde ...

Det kribler i min mave, åh søde, hvor er det skønt du oplever New York. Forsat god fornøjelse. PAS GODT PÅ JER! I know, I know, det gør I da :)
I love love love you.
Knuzzer,
Moster Bodil

Marianne sagde ...

Vildt - jeg har aldrig været der og glæder mig til at høre mere :-)

MrsCute sagde ...

>Lotten
Tak - og vi FIK shoppet igennem ;-)

>Brormand
Haha very funny. Jeg er da yderst tilbageholdende!!!!

>Moster Ier
Tak - vi er hjemme igen og det var SUPER :-))

>Kagekonen
Tak for adressen. Det var en super shop. Satser på et indlæg om den på et tidspunkt.

>Moster Bodil
NY er værst om natten og der sover vi - eller prøver i hvert fald. Så ingen fare på færde :-)


>Shabby
Kan KUN anbefale NY. Feeeed by :-)