fredag den 7. november 2008

Fødselsdagsforberedelser

Yngstedatteren er blevet 8 år og familien kommer forbi i morgen. Konceptet ligger helt fast. Boller, lagkage og kakao og senere aftensmad. Sådan har det været i mange år. Og sådan bliver det også i år. Den eneste forskel bliver nok lagkagen. Nåja, det stadig en kage i lag. Men den kommer til se lidt anderledes ud og indholdet bliver også anderledes.



Yngstedatteren har selv været med til at lave forberedelserne og hun har delvis bestemt hvordan den skal se ud. Jeg håber jeg kan lave den, så hun bliver tilfreds.

Cremen er lavet og det er ved at være tid til at lægge den sammen. Og bagefter skal den pyntes. Det er det bedste og jeg glæder mig.

4 kommentarer:

Lotte sagde ...

Noget siger mig, at du er ved at have det bedre. Hvis ikke, er du endnu mere sej, end jeg troede.

MrsCute sagde ...

Bare rolig... SÅ sej er jeg heller ikke. Og pynten blev lavet INDEN jeg blev syg, så det... Jeg har det heldigvis helt fint. Ellers havde det da heller ikke været til at stå med hindbærmousse og skildpaddecreme ;-)

Kagekonen sagde ...

Nøj, hvor er det nogle fine blomster... og hindbærmousse og skildpaddecreme er en rigtig lækker kombination.

MrsCute sagde ...

>Kagekonen
Tak skal du have. Jeg brugte samme kombination i min første kage, og var ret begejstret for den. Men næste gang tror jeg, jeg vil finde på noget nyt.