lørdag den 22. november 2008

Av, av, aaaaaav

Selvfølgelig vidste jeg at bolchemasse blev varm. Meget varm. Begge pigerne har lavet bolcher bl.a. i Den Gamle By i Århus, så de har skam berettet om, hvor varm massen er. Men at den skulle blive SÅ varm, at man ligefrem får brandvabler på fingrene, havde jeg ikke forestillet mig. Kun er jeg glad for, at det er mig, der fik dem og hverken mine egne to piger eller de to veninder, der var med.

Når den klagesang så er sunget, kan jeg sige, at det var hyggeligt at lave bolcher og de smager glimrende Kongen af Danmark, TuttiFrutti og karamelsmag. En slikkepind til hver blev det også til.

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Puuuuuuuuuust fra moster til dine brændte fingre, åh, av av av ;(
Kisses,
moster Bodil

Pernille sagde ...

Det er så hyggeligt at lave bolsjer :)

MrsCute sagde ...

>Moster
Tak - det hjalp :-)

>Pernille
Nemmerlig :-)