lørdag den 4. oktober 2008

Weekend i ældstes tegn

Denne weekend står primært i ældstedatterens tegn, hvis man kan sige det sådan. I går var vi til hyggelig privat middagstam-tam i skøjteklubregi. Vi var ca 20 voksne og 20 børn i et stort telt i en have. Der blev grillet lækkert kød og tilbehøret kom udefra. Super hyggeligt var det, at være sammen med alle de andre, som vi jo er sammen med i flere timer i løbet af ugen i skøjtehallen. Men at lære dem at kende under under hyggelige, private former var dejligt.

I morges var det så afsted klokken mega tidligt inden en hvis herre får sko på. Klokken halv otte stod ældste og jeg i skøjtehallen klar til halvanden times træning. Altså hun trænede og jeg hygge-snakkede. Fin fordeling.



I morgen har ældste tilmeldt os til Dansk Røde Kors landsindsamling,og da hun ikke er fyldt 11 endnu, skal der en voksen med. Det gør jeg naturligvis også meget gerne. Bliver da varm om hjertet over at have en datter der synes det er hendes pligt at hjælpe andre der har det svært. Må jo med sænket blik indrømme, at det ikke er det jeg selv er bedst til, i en hverdag hvor jeg forsøger at få det hele til at hænge sammen.

Men jeg glæder mig til i morgen, hvor vi skal gå hånd i hånd i tre timer og støtte en god sag.

Ingen kommentarer: