torsdag den 11. september 2008

Jeg vil byttes!

Nu er jeg gået i stykker igen. Igen-igen kan man fristes til at hvæse. Denne gang er det dog lidt selvforskyldt. Skulle skære noget sort karton til, til en præsentation på fabrikken og skifter bladet på skalpen, så den kan skære pænt og lige uden flossede kanter. Og det må jeg sige den gjorde. I min finger. Argh! Nøj, der er meget blod i sådan en bitte fingerspids.

Herregud... den skal da bare have et plaster,tænkte jeg, men da der var gået et par timer og blodet stadig væltede ud, overtalte mine kære kolleger mig til at daffe forbi skadestuen på vej hjem. Som lovet så gjort og efter 1 times tid var jeg en fin forbinding rigere. Snittet sad så tæt på neglen, at det ikke kunne sys, så i stedet fik jeg tre fine sommerfugleplastre og en lille forbinding.


Desværre betød det, at jeg gik glip af et arrangement hos en af mine gode venner, som har skrevet en bog. Bogen skulle præsenteres i dag og jeg havde glædet mig til at være med, men sådan skulle det så ikke være. Æv.

6 kommentarer:

Unknown sagde ...

Jamen pige dog, aaaaavvvvvvvv, det er altså let at gøre, jeg købte en ny kniv i søndags, og gik hjem og skar mig i tommeltutten da jeg vaskede den af ;( heldigvis kunne jeg bare sætte plaster på og strikke videre ;)
God bedring, puuuuuuuuust fra moster

Helle K. sagde ...

Alt er da efter dig for tiden :( puster lidt på din finger.

Anonym sagde ...

`Altsaa Mette !!!!!
Sorry, hvad er det dog du gaar og laver,
jeg taenker paa dig og oensker god og hurtig bedring.
LOVE fra moster Ier

Unknown sagde ...

Tak skal I ha' for de pæne ord :-)

Marianne sagde ...

Utrolig som du rager til dig for tiden......

Anonym sagde ...

Dig har vi sgu da ikke været heldig med ;)

Sikke en finger og av av av det gjorde helt ondt i maven på mig, bare af at læse det. For pokker da.

Knus