tirsdag den 2. september 2008

Først ryggen, nu halsen...

I forrige uge blev jeg sendt til tælling af ryggen. I går aftes begyndte halsen så at lave ballade, så nu ligger jeg her på sofaen under tæppet med en balje te med honning ved siden af mig. Ældstedatteren har også kapituleret. Vi er lidt ynkelige. Og ærgerlige. Hun skulle have haft diktat og det er hun ked af at gå glip af. Jeg havde nogle gode opgaver på fabrikken, som jeg nu er nødt til at overgive til nogle andre. Og i aften er der DHL-stafet. Møg. Endnu et firma-arrangement, som jeg er nødt til at melde fra til. Mig som elsker sådan nogle arrangementer. Men sådan er det jo, når kroppen sætter dagsordenen.

6 kommentarer:

Lotte sagde ...

Masser af god bedring til jer begge!!!

Marianne sagde ...

Okay så er der bare en anden der må løbe to omgange. Du skal jo på højkant igen, men har hørt at der er meget forkølelse rundt i landet...

Anonym sagde ...

Rigtig god bedring til jer begge to :)
LOVE fra moster Ier

MrsCute sagde ...

Tak skal I have :-)

Unknown sagde ...

Også mosteren på Maui ønsker jer begge god bedring. Hyg jer, det ved jeg I finder ud af til trods for I er syge.
Luft-kysser fra moster Bodil

Anonym sagde ...

Sikke noget med dig...
Rigtig god bedring :)