søndag den 10. august 2008

Tre timer i helvede

Manden har noget med Bilka. Har aldrig helt forstået hvad det er, men ofte ytrer han ønske om at tage dertil, når det er søndag. Det er ikke ofte vi gør det, men i dag fik han da overtalt hele familien til at tage afsted.

Det skulle vi ALDRIG have gjort.

Vi skulle egentlig ikke have noget. Ugens indkøb var allerede klaret og der stod kun nogle ligegyldige småting på listen. Alligevel endte vi med at spendere præcis og nøjagtig tre timer i helvede sammen med det meste af Sjællands øvrige befolkning. Vi stod i kø i langt over halvanden time. Det er jo sindssygt.

Og hvor skred vi ikke bare igen. Tjae.... primært, fordi er i kurven lå en farvepatron til printeren, vi virkelig gerne ville have med hjem. Og så var der 40% på Lego, så yngste havde på uforklarligvis fået tiltusket sig en af de store kasser.

Sådan kan man også bruge en søndag. Jeg gør det ALDRIG mere.
Ama'r halshug.

4 kommentarer:

Lilli sagde ...

He, he, sådan sagde jeg også sidste år på denne tid. "Aldrig mere Bilka, når de starter fødselsdagsudsalg....". Og alligevel var jeg også i køen i over 1 time. Godt vi mødte min søster og dennes kæreste, som vi kunne sludre med, for hvad skulle yngste da vi havde stået i kø i 45 min - på toilettet.... typisk.
Måske lærer vi til næste år?

Unknown sagde ...

Det var slet ikke gået op for mig, at de havde fødselsdagsudsalg. Men det er da sten sikkert, at jeg vil være lidt mere opmærksom, næste gang jeg bliver lokket med derned.

Kagekonen sagde ...

Heldigvis har Bilka åbent til kl. 21 på hverdage og onsdag aften mellem kl. 19 og 21 er der sjældent ret mange mennesker, så der plejer jeg at køre i Bilka...

MrsCute sagde ...

Kagekonen > Det lyder som en ok-fornuftig løsning :-)