søndag den 24. august 2008

Straffet

I dag er det ældstedatterens halvårs fødselsdag. Det er bestemt ikke noget vi fejrer, men hun havde et stort ønske om at få bagerbrød til morgenmad. Manden i huset forbarmede sig og indkøbte lækre sprøde tebirkes med remonce og chokoladeboller. Der var også et kedeligt luftbrød (de der hvide bagerbrød, som smager af ingenting og fylder endnu mindre i maven). Jeg nappede mine sædvanlige havregryn og så en tebirkes og en chokoladebolle. I eftermiddags var vi så inviteret til kaffe med boller, kakao og mega lækkerchokoladekage, som jeg selvfølgelig skulle smage. Mere fanatisk end som så, gider jeg altså heller ikke at være.

Nu er straffen så kommet. Jeg har den ondeste mavepine og de vildeste mavekramper.

Det gode er, at jeg jo så bliver mindet kraftigt om, at alt det sukker IKKE er godt for mig.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kender det godt! Bliver oppustet (og prutter), hvis jeg får for meget hvidt brød eller kage...

Så hellere en saftig fersken, en smothie eller noget, men det er jo ikke altid, at det kan lade sig gøre.

Godt bedring!

MrsCute sagde ...

Tak skal du have. Heldigvis ved jeg, at det er ovre allerede i morgen, når jeg går tilbage til min sædvanlige kost :-)

Kagekonen sagde ...

Åh, hvor jeg kender det... det er så irriterende, når nu man er et "kage-øre" som mig ;-)