fredag den 29. august 2008

Lækker frokost

På mystisk vis fik jeg ikke leveret det fra Aarstiderne, som jeg troede jeg havde bestilt. Har nok bare ikke fået trykket på "bestil"-knappen, eller hvad ved jeg. Men det betød i hvert fald, at jeg var nødt til at købe ind på almindelig vis i dag. Så turen gik til Irma, som jeg ved har kæmpe stort økologisk udvalg.

Har ofte kigge i køleboksene og undret mig over, hvem der dog købte sushi, der lå sådan et sted. I dag blev jeg klogere. Det gør sådan nogle som mig. Jeg fik nemlig pludselig en voldsom lyst til sushi.




Jeg kunne se på datostemplingen, at den var frisk, så jeg vovede det ene øje og kastede en box ned i vognen. Og jeg må sige, at jeg IKKE blev skuffet. Det smagte præcis som jeg håbede og jeg guflede i mig. Faktisk var jeg i fuld gang, da jeg kom i tanke om, at jeg da lige ville nappe et billede. Det er selvfølgelig ikke Sticks'n'Sushi-standard, men det er helt bestemt i orden.

Det er ikke sidste gang jeg giver efter for sushi-lysten.

2 kommentarer:

Lise sagde ...

Helt ærligt, så har jeg også gjort det et par gange - og det smager faktisk helt okay.

Sådan er det at leve i en familie som min, hvor man ikke lige spiser sushi, for det der med fisk er nu engang ikke lykken, så må man nøjes med det køledisken byder.

MrsCute sagde ...

Ja, man må jo sno sig :-)