torsdag den 10. juli 2008

Så er den her

Ferie!

Ah!

Jeg trænger sådan set ikke. Men når den nu ligger lige her for mine fødder, skal den da være så hjertelig velkommen. Planer har vi ingen af. Sådan set. For det er vel også en slags plan, ingen plan at have? Vi vil nyde at være langsomme. Daffe rundt i nattøj og hygge. Være impulsive. Smutte en tur i BonBon-land. Tage over broen og aflægge Legoland et visit. Og så er vi lidt hooked på at tjekke Danfoss Universe ud. Men ellers ikke rigtig noget. Det bliver en dejlig ferie.

4 kommentarer:

Lotte sagde ...

Glæder mig til at høre om Danfoss Universe - det kunne jeg også rigtig godt tænke mig selv at tjekke ud en dag.

Unknown sagde ...

Skal se om det ikke kan blive til et lille indlæg :-)

Anonym sagde ...

jeg smuttede paa nettet for at se hvad "Danfoss Universe" er for noget,
det ser spaendende ud, god fornoejelse, hvis I kommer dertil.
moster Ier

Unknown sagde ...

Tak moster, jeg håber meget det flasker sig, så vi kommer dertil.