onsdag den 9. juli 2008

Enebarn

I denne uge har vi et enebarn derhjemme.

Yngstedatteren er på koloni hele ugen. Tænk at få lov til at have dem hver for sig engang i mellem. Det er luksus! At kunne tale med ældstedatteren uden at blive afbrudt af en lillesøster. At kunne give al sin opmærksomhed til ét barn i stedet for to. Og at få lov at savne den lille. For det må jeg indrømme jeg gør. Jeg savner hende. Og glæder mig til hun kommer hjem igen. På fredag klokken seksten-nul-nul-dut. Har det trods alt bedst når jeg har begge mine piger hos mig.

2 kommentarer:

Lotte sagde ...

Jeg tror det er sundt at få lov til at savne en gang imellem. Det er i hvert fald hvad jeg siger til mig selv i denne måned som græsenke ;-)
Og tænk på alt det, yngsten skal fortælle, når I får hende hjem igen!

Unknown sagde ...

Jeg er sikker på, at munden ikke står stille på hende, når hun først lander. Vi har fået et postkort fra hende, hvor den vigtigste besked var: "Vi har fundet en død spidsmus!". Hvad mon vi ellers får at høre :-)