tirsdag den 3. juni 2008

Nederen

Ældstedatteren har været hjemme i dag. Hun havde meget slem allergi i nat, så hun fik lov at sove i morges. Jeg havde heldigvis mulighed for at arbejde hjemme, så det gjorde jeg.
Datteren har det bedre nu. Dejligt. Noget, der ikke er så dejligt, er til gengæld min mave. Den er helt, helt ødelagt. Præcis som jeg havde overstået dagens arbejde, loggede af og skulle på velfortjent hvil i hængekøjen, stejlede min mave. Jeg kunne ikke engang overskue at ligge i hængekøjen (SÅ er jeg syg!)

Så nu ligger jeg her i sengen og lider, mens resten af familien hygger på terrassen. Vinduet står åbent, og jeg kan høre deres blide stemmer og dufte den dejlige aftensmad, Manden blev nødt til at kreere, da jeg har meldt mig fuldstændigt ud.

Satser på at få det bedre hurtigt. Orker altså ikke at ligge her indenfor, når det er så pragtfuldt vejr.

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Men skatte-prinsesse-niece dog, rigtig god bedring. Puuuuuuuust på din mave.
Healing love fra Moster Bodil

Lotte sagde ...

Jamen øv!!!
God bedring-vibes herfra

anjoe sagde ...

Håber at du har fået overskud til at ligge i hængekøjen - vejret er jo stadig til det ;-)

Unknown sagde ...

Takker ydmygt for de de gode vibes og pust på maven. Desværre har det ikke hjulpet det store, og jeg ligger stadig indendørs og lider. Orker ikke engang at surfe (SÅ er jeg syg!) Tjekker kun lige kortvarigt mails indimellem.
Håber I andre nyder det fantastiske vejr.