onsdag den 4. juni 2008

Langt til toppen

Jeg er ikke på toppen. Slet, slet ikke. Har ligget ned indenfor hele dagen. Har hverken spist eller drukket særlig meget. Har ikke haft kræfter til noget. Har hverken læst eller surfet og kun set et lille smule fjernsyn. Stod dog op og lavede en rissalat og en pandefuld frikadeller af det kød der blev leveret i morges fra Torvet.dk. Det skulle jo bruges.

Sad før og zappede lidt tekst-tv. Læste om salmonella-forgiftningerne, som hærger landet i øjeblikket. Fik tanken, at det måske er sådan en jeg er ramt af. Symptomerne passer i hvert fald perfekt. Yngstedatterens spurgte, hvorfor jeg dog ikke bare lagde en madras ud på badeværelset, og sov der, så var der ikke så langt at rende hele tiden. Det kan hun selvfølgelig have ret i. Heldigvis er besøgene til det lille hus stilnet noget af. Jeg satser på snarlig bedring. Det er da skrækkeligt at skulle ligge indenfor og lide, når vejret er så fantastisk. Men jeg kan slet ikke udholde tanken om at bevæge mig udenfor.

7 kommentarer:

Lotte sagde ...

Ufff det lyder ikke rart!
Da jeg tog den der omgang Roskilde-syge i efteråret sørgede jeg for at drikke Revolyt, så snart jeg var holdt op med at kaste op. Det indeholder både mineraler, salte og sukker, som alt sammen er i minus-balance på ens kropskonto under sådan en omgang. Det smager ikke ligefrem skønt, men kan kommer til hægterne...
God bedring!

Helle K. sagde ...

Det lyder som en rigtig led omgang. Husk væske! God bedring :)

Unknown sagde ...

Tak for jeres "God bedring"-hilsner. Det går meget bedre nu, men er stadig noget mat i sokkerne.

Unknown sagde ...

Har du det endnu bedre i dag?
Lots of love,
håbefulde moster Bodil

MrsCute sagde ...

Hej Moster,
Har ikke været online det sidste par dage. NU er jeg ovenpå!
Tak for din bekymring :-)

Unknown sagde ...

Ååååhee goodie, så slapper jeg af, men du godeste nu er både Olen og Frejaen syge ;(((( æv æv æv, gooood bedring til staklerne, puha hvor kedeligt og så lige når I har fået sommer. Kunne I komme til din storebrors fødselsdag i går?
Mere love,
moster Bodil

Unknown sagde ...

Freja og jeg var til dejlig fødselsdag - de andre var nødt til at blive hjemme :-(