mandag den 30. juni 2008

Fødselsdagsmenu under opsejling

Om nogle dage fylder jeg år igen. Forældre plus svigerpatruljen er inviteret til middag. Sidder lige og sammensætter menuen. Skal på arbejde den dag, så jeg har jo ikke tusind timer til at stå i køkkenet, så det skal være noget, der er lækkert, men let at lave. Og så kan man jo heldigvis komme langt med planlægning.

Indtil jeg ligesom har fået taget hul på menuen, er det altid lidt frustrerende, men det gør ikke noget. Elsker at finde på og jeg ved det nok skal blive godt.

Er spændt på hvad det ender med.

3 kommentarer:

Lotte sagde ...

Forventer billeder af hele menuen!!!
God fornøjelse med planlægningen :-)

anjoe sagde ...

Jeg tilslutter mig lotten :o)

MrsCute sagde ...

Så er der billeder af menuen :-)
http://www.mrscute.com/2008/07/fdselsdagsmenu.html