torsdag den 22. maj 2008

Overrasket over mig selv

Blev hjemme fra fabrikken i dag for at skåne min sarte ryg mest muligt. Det var meningen, at jeg så kunne lægge udstrakt på gulvet, når behovet var til det. Jeg havde aftalt med min chef, at jeg skulle arbejde i det omfang jeg kunne holde til det. Og så er det, at jeg har overrasket mig selv. Har faktisk arbejdet i sammenlagt 8 timer, fordelt ud på 14 timer. Det er da meget godt, synes jeg. Har været rigtig god til at holde pause og lave øvelser, så ryggen har det super fint. Og det har samvittigheden også. Opgaven er gået som smurt og jeg er nået rigtig langt. Det føles rigtig rart.

Nu vil jeg traske i seng, for der er jo ligesom ingen grund til at overdrive. I morgen tidlig kl. 8 har jeg tid hos kiropraktoren - det er i hvert fald ingen skade til.

Godnat - og drøm smukt!

Ingen kommentarer: