mandag den 12. maj 2008

Mors dag = Min dag

Jeg er mor og jeg elsker det. I går på Mors dag benyttede min familie anledningen til at fortælle mig, at de også elsker mig. Der var ingen flag og ingen lagkage, men bordet bugnede, så man skulle tro det var en fødselsdag. Manden havde været ved bageren og pigeren havde dækket fint op.


Yngstedatteren havde valgt en lækker æske chokolade, og hun havde været i flere butikker inden hun fandt den hun havde tænkt sig. Det skulle nemlig være en i guldindpakning!

Ældstedatteren havde kreeret smukke æsker med matchende perlepynt.

Manden mente, at en helt rigtig Mors Dag gave var et dørslag, da det vi har er revnet!!!!!!!!

En sød lille fyr fra ældstedatteren.

Endnu en gave fra ældstedatteren: En meget fin nålepude, som hun har broderet.


Manden havde bestilt en smuk, smuk buket på nettet, som blev bragt til døren. Den stod og pyntede på pinsefrokostbordet hele dagen.

Solen bragede ned fra en skyfri himmel, mine forældre kom til pinsefrokost og det var helt igennem en fantastisk dag.

Sådan skal en mors dag være!

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Juhuuuuuuu :)))))) det glæder moster her at du blev fejret efter alle kunstens regler, søde dig og søde dine.

LOVE til jer alle fra moster Bodil

Anonym sagde ...

Det var faktisk et meget fint dørslag, og formentlig den gave som vil blive flittigst benyttet ...

MrsCute sagde ...

Bodil Lisa: Det glæder også mig :-))

Manden: Skøre skid, siger jeg bare ;-)