søndag den 18. maj 2008

Hellere foran end bagud

I morgen venter et - forhåbentligt - interessant og lærerigt seminar med titlen:

"Et seminar om det perfekte arbejdsliv"

Det handler bl.a. om Adobe Indesign, som er mit absolut foretrukne værktøj, når jeg skal lave layout. Jeg elsker at bruge programmet optimalt og udforske alle kroge af det, så jeg kan optimere og effektivere mine arbejdsgange opgaver. Selvom jeg mener, at jeg har rimelig styr på det, håber jeg, at jeg i morgen kan lære endnu mere og komme endnu dybere ned i programmets funktioner.

Seminaret varer fra 9-12 og mine kolleger skal tilbage på fabrikken. Jeg har meddelt, at jeg arbejder hjemme. En af fordelene ved at arbejde hjemme er helt klart, at man ikke lige behøver at gøre det i det sædvanlige tidsrum, når blot opgaverne bliver løst. Derfor har jeg netop nu arbejdet et par timer og fået en del fra hånden - var nemlig lige i humør til det. Og så er jeg jo foran. Elsker at være foran. Og hader at være bagud.

Så i morgen kan jeg arbejde hvis jeg har lyst og lade være hvis lysten mangler. Herligt!

Ingen kommentarer: