torsdag den 15. maj 2008

Foran på point

Genboen tilbød at tage yngstedatteren med på Musikskolen, hvor hendes datter også går. Pludselig havde jeg 2 timer til min rådighed. Tænke, tænke, tænke... hvad skal man dog bruge sådan et par timer til?

Det lykkedes! Jeg fandt på noget! Jeg gjorde simpelthen rent!!!!!!!!!
Har stadig ikke fundet en ny rengøringsalf, og så må man jo selv tage gummihandskerne på.
Og så slipper jeg jo for at gøre det i morgen på min fridag. (Godt tænkt, MrsCute!)


Fik også sorteret vasketøj i farver. Seks sorte sækfulde blev det til. Der kunne simpelthen ikke stopppes mere ned i vasketøjsskufferne. Utroligt som det kan hobe sig op, bare fordi at vaskemaskinen er deporteret et par uger p.g.a. bryggersrenovering. Men nu er jeg i hvert fald klar til at vaske løs, så snart maskinen bliver tilsluttet igen.


Mens jeg gjorde rent, lavede ældstedatteren og hendes veninde aftensmad. Hvilken luksus blot a kunne sætte sig til et veldækket bord med lækker mad. Menuen var friske rødspætter i fad med grøntsager og små kartofler med persille. Mums.

3 kommentarer:

Marianne sagde ...

Det var godt nok meget du nåede på et par timer :-)

anjoe sagde ...

Jeg er enig med shabby og tilbyder gerne at køre din datter til musikskole og vente et par timer, hvis du imens med gule handsker på knokler hjemme hos mig *LOL*

Rigtig god weekend ;-)

Unknown sagde ...

Shabby-marianne: Yes, når man speeder op kan man sagtens få noget fra hånden.

Anjoe: Øh tak for tilbudet, men nej tak. Der er en god grund til, at vi har haft rengøringsdame i 10 år ;-)
God weekend til dig også.