lørdag den 22. marts 2008

Selvforkælelse

Inspireret af en opskrift i avisen i morges, lavede jeg mine egne selvforkælelseskugler. I avisen kaldte de dem dog "trøfler", men jeg synes mit navn passer bedre.
Og det er KUN mig, der kan lide dem, men det kan jeg til gengæld også. Big time! Mums det er godt!

I en mini-blender kom jeg en lille håndfuld hasselnødder, cashewnødder, mandler, tørrede øko. abrikoser, et par tørrede øko. dadler, mørke øko. rosiner, et par spiseskefulde øko. kakao.
Op i en skål og få det til at hænge sammen med lidt appelsinsaft samt æblesaft.
På køl i en times time.
Rulles i kokos.
Nydes.
Mums.

3 kommentarer:

Lilli sagde ...

De må vist afprøves, når jeg trænger til lidt selvforkælelse, og jeg har på fornemmeren, at det ligeledes kun er moderen i hjemmet, som lider dem:)

MrsCute sagde ...

Ja, de andre ved ikke hvad der er godt for dem :-)

Marianne sagde ...

yummmi :-)