tirsdag den 5. februar 2008

Femdobbelt pandekageportion

Årets pandekagedag er i dag. På arbejdet var der en der lavede pandekager, og der duftede på hele fabrikken. Jeg havde også planlagt, at vi skulle have pandekager, når jeg kom hjem og jeg ringede straks til ældstedatteren og hendes veninde og fik dem til at røre en ordentlig portion dej. Da jeg kom hjem gik vi straks i gang med at bage. Vi ringede efter manden og han kom hjem og hjalp os med at udrydde stakken. Nu sidder vi her alle sammen og har næsten pandekager hængende ud af ørerne. Stakken blev ikke helt udryddet (okay, vi havde også lavet femdobbelt portion til fem personer, så det er jo hvad man kunne forvente), men så kan pigerne få et par stykker med i skole i morgen. Det er lidt forbudt, men engang i mellem må man godt bryde reglerne - ellers er det ikke sjovt.

Aftensmaden er blevet suspenderet og i stedet står den på rugbrødsmadder på kanten af køkkenbordet, hvis der er nogen der absolut skal have noget indenbords senere.
Jeg tvivler dog!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ad, hvor ulækkert. Føj ;-)

Unknown sagde ...

Hehe ja, det var det faktisk. Eller også var det ikke. Jeg tror nok mest på det sidste ;-)