fredag den 15. februar 2008

Det tegner godt

Døtrene er sendt i skole i det smukkeste morgenlys og manden er daffet på job til ugens sidste arbejdsdag. Det er jeg ikke. Det er fredag og jeg har min ugentlige fridag. Dagen hvor jeg passer på mig selv og får ordnet alle de ting, der ikke bliver ordnet til hverdag.


Udenfor står de små fine vintergækker og varsler forårets komme. I år er der rigtig mange og en håndfuld fik lov at komme med indenfor. Nu står de så fint på bordet og spreder hygge.

Om en times tid har jeg møde med en elektriker. Han skal lave et tilbud på opsætning af diverse belysningskilder her på matriklen

Lys er vigtigt. Det er vigtig at have på orienteringslys, arbejdslys og hyggelys. Jeg synes ikke vi har nok af noget af det. Og vi har ikke rigtig formået selv at finde det rigtige. Derfor har vi hyret en lysdesigner til at lave en belysningsplan. Den har vi nu modtaget og det ser rigtig godt ud. Han kom med nogle rigtig gode idéer og flotte forslag. Og nu kommer elektrikeren altså og skal danne sig et overblik over det praktiske i planen. Jeg håber at også det bliver et fornuftigt tilbud, så vi kan få planen effektueret.

2 kommentarer:

Lotte sagde ...

Hav en dejlig lys lysweekend :-)

Unknown sagde ...

Tus'tak og i lige måde :-)