tirsdag den 22. januar 2008

Som en 18-årig

I maj måned sidste år fik jeg et knæk i ryggen. Øv, hvor gjorde det ondt. Kom straks til kiropraktor
og der går jeg i øvrigt stadig. Ryggen er fin igen, men nu går jeg bare til en slags vedligeholdelse hver 6. uge. Det koster selvfølgelig noget, men jeg har virkelig fået respekt for min ryg. Den SKAL bare være i orden.

Et af de råd jeg fik var at sidde på en bold i stedet for en kontorstol. Og det har jeg så gjort siden. Det er helt fantastisk og jeg vil ikke undvære den. Og nu kommer det bedste: Hun sagde, at det at jeg sidder på en bold samt at jeg træner så meget gør, at jeg har bevægelighed i ryggen som en 18-årig. EN ATTEN ÅRIG!!! Hvad gi'r I? Fedt, hva'!? :-)

3 kommentarer:

Helle K. sagde ...

Måske skulle jeg anskaffe mig en bold - jeg kunne godt tænke mig, at være 18 år et par dage :-)

Unknown sagde ...

Hehe, desværre er det kun BEVÆGELIGHEDEN I RYGGEN, der er som hos en 18-årig. Men lidt har da også ret :-)

Lotte sagde ...

Hellere 18 år i ryggen end i tæerne!