lørdag den 26. januar 2008

Lad der blive lys

Ja, ja, ja, jeg ved godt vi ikke er så hurtige her på matriklen. Det er tre måneder siden, at jeg glad og fro skrev, at NU sker der endelig noget. Men NU sker det. Altså næsten. I hvert fald har vi fået det sidste detaljer på plads omkring projekt nyt bryggers, så nu mangler vi bare at få det endelige tilbud fra Køkken-Kenneth, så tingene kan blive bestilt og vi kan få hyret vvs-manden, mureren, maleren og hvem der ellers skal til for at få det til at spille.

Og nu kommer det bedste: Aftalte med Køkken-Kenneth at han skal få deres lys-designer til at kontakte os. Er nemlig bare SÅ træt af, at vi ikke har noget ordentligt lys nogle steder i hytten. Jo, jo, vi går da ikke rundt i mørke, men der mangler ligesom noget rundt omkring. Og det håber jeg så, at han kan hjælpe med. Han skal både foreslå hvilken type belysning, der vil være bedst egnet de forskellige steder, indkøbe lamperne og - mest vigtigt - sørge for at de bliver hængt op.

Ih hvor jeg glæder mig.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

det er meget spaendende med jeres bryggers, og ogsaa at faa det rigtige lys i huset.
Held og lykke
LOVE fra moster Ier