onsdag den 23. januar 2008

En enkelt ulempe

Når man arbejder tæt på, hvor man bor, er der rigtig mange fordele. Indtil videre er jeg kun kommet på én ulempe!

Manglende morgenradio!

Jeg hører radio på arbejdet, men det er ikke helt det samme, som at sidde i bilen og skråle af hjertens lyst, mens de øvrige bilister får sig et billigt grin (på arbejdet beder de mig klappe-kaje når jeg forsøger mig som X-factor kandidat!)

Nogle gange (i øjeblikket ret ofte) kører jeg i bil til fabrikken, men det er altså ret frustrende når turen højst tager 6 minutter og der så slet ikke når at komme et eneste sølle lille godt nummer man bare kan nynne lidt med på. Så ser man mig sidde febrilsk og trykke på alle knapperne på radioen i håb om, at bare én station har noget godt at byde på.

3 kommentarer:

Lotte sagde ...

Altså, jeg melder mig gerne frivilligt til at blive hentet på Amager, og jeg lover at jeg ikke klager over, at du skråler løs.

Hvad siger du? 40 km morgenradio :-D Kom nuuu!

Lotte sagde ...

Har du forresten slet ikke drukket noget kaffe i dag?

MrsCute sagde ...

Iiiih hvor er du bare flink... 40 km morgenradio! Det er jo slet ikke til at stå for. Desværre er jeg bare RIGTIG dårlig til at finde vej, så jeg ville aldrig finde dig endsige finde tilbage ...

Og jo jeg HAR skam drukket kaffe. Og jeg HAR taget strækkere, men sorry, glemte at komme forbi dig. Det skal ikke ske igen.