lørdag den 19. januar 2008

Ah!

Sidder her og føler mig nærmest lykkelig.
Har sovet helt fantastisk og vågnede af mig selv kl. 9. Ah!
Badet var dejligt. Langt og varmt. Ah!
Solen skinner ind ad vinduerne, som næsten ikke trænger til at blive pudset. Ah!
Morgenkaffen smager intet mindre end fantastisk. Ah!
De nye morgenmadsboller smagte min gane. Ah!
Både yngste- og ældstedatter er i dejligt humør. Ah!
Neglene har endelig fået en længde, så der kan komme lidt fin lak på. Ah!
Der er købt ind, så Føtex må undvære mit besøg i dag. Ah!
Vasketøjsbunkerne har en anstændig størrelse, så de behøver ikke blive mindre i dag. Ah!
Om snart skal jeg være sammen med min dejlige familie - forældre og brødre. Ah!

Dagen er begyndt helt perfekt. Og den fortsætter helt perfekt. Ah!

3 kommentarer:

Madame sagde ...

Sikke en dejlig start på en dag - så kan den da også kun ende godt ;-)

Unknown sagde ...

Og det kan du tro den gjorde. Vi har haft en helt fantastisk dejlig familieweekend :-)

Anonym sagde ...

Mmmm, lyder som en god optakt til en dejlig weekend! Håber den var god!
jeg er lige faldet over din blog her, så nu vil jeg lige hyggelæse lidt mere :-)