søndag den 30. december 2007

Undtagelsestilstand?

To Føtex, to Netto, én SuperBest, én Aldi og én SuperBrugs har jeg besøgt i jagten på et skaldet lille bæger mascarpone. HELT ÆRLIGT HVAD SKER DER??? Har hele Danmarks befolkning pludselig besluttet sig for at lave tiramisu nytåraften eller hvad?
Lucky me - jeg fandt på at ringe til min gode ven og han var heldigvis på vej i Bilka (er man mon synsk?) og [trommehvirvel] der havde de et bæger.

Pyyyh kan nu ånde lettet op, da alle nytårsindkøb er i hus (såvidt jeg har overblik over det)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ring til en ven. Det er fandeme en god livline :)

Her står det på hjemmelavet is af fløde, nums :)

MrsCute sagde ...

Jeg er HELT enig - og det er hverken første eller sidste gang, han har trådt til som hjælper i nødens stund.

I øvrigt skal vi ikke selv have tiramisu. Det var bare lige det eneste jeg kunne finde på, som man normalt bruger mascarpone til ;-)