onsdag den 12. december 2007

Tom følelse

En af fordelene ved at ligge underdrejet på sofaen en hel dag er, at jeg kan læse.

Lånte "Mænd der hader kvinder" af min bokseveninde og er netop blevet færdig med den. Den sidste tredjedel læste jeg helt vildt langsomt. Både fordi jeg ikke havde kræfter til at tænke så meget, og det er man nødt til for at kunne følge med. Men især fordi jeg ville have den til at vare. Rigtig længe. Nu er sidste blad vendt og jeg bliver altid lidt trist, når en god bog slutter. En meget tom følelse.

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

jamen soede Mette saa er det med at faa fat i "Pigen der legede med ilden" og saa fortsaetter det lige- der-ud-ad, jeg er godt inde i den.
sorry at hoere at du er syg, rigtig god bedring:-)

love fra moster Ier

MrsCute sagde ...

Tak :-)

Ja, der er ikke andet for, end at få fat i den bog. Og det kan kun gå for langsomt. Er helt syg for at finde ud af hvad der mere sker.

Anonym sagde ...

God fornøjelse med din næste bog, jeg skriver nærmest dette for at se om mit google navn virker igen, jeg havde det før, men det varede kun i en uge, så virkede det ikke mere ;)

Mere love fra moster Bodil

Bodillisa sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
MrsCute sagde ...

Hehe moster Bodil. Skriv du bare løs :-)

MrsCute sagde ...

Hehe moster Bodil. Skriv du bare løs :-)

Bodillisa sagde ...

løs ;)