tirsdag den 11. december 2007

Det tegner lovende

Drog afsted med tasken pakket til spinning + box velvidende, at jeg måske blev nødt til at opgive pga. af skrantende helbred. Jeg HADER at give op, men nogle gange er man jo nødt til det. Når man tager til træning og har det skidt, kan det gå to veje:
Enten bliver det værre eller også bliver det bedre.

Det ser ud til, at jeg var heldig i dag.

Jeg gav mig næsten fuldt du til en Spinning Øvet og bagefter var der event i 1½ time med ny bokseinstruktør. Vi var omkring 7 stykker, der havde talt sammen om at møde op og støtte ham... give ham en chance. Og det viste sig, at det var givet godt ud. Han var rimelig nervøs, men det havde han ingen grund til. Han havde forberedt sig mega grundigt og var super cool.

Bagefter fandt vi ud af, at han var lært op af min gamle bokseinstruktør fra den rigtige bokseklub, jeg gik i sidste år. Og han havde gjort et flot stykke arbejde. Efter træning kom min gamle bokseinstrutør faktisk forbi og vi fik lige en sludder. Nice!

Nu sidder jeg så her. Træt helt ind i marven. Hænderne ryster, som de altid gør efter god træning. Teen med honning er drukket, for halsen er ikke helt god. Men jeg satser stærkt på, at jeg ikke er ved at blive syg, for så kan man altså ikke træne max i 2½ time.

Sååå... på gensyn til en super dag i morgen - fit-4-fight!

4 kommentarer:

Lotte sagde ...

Good on ya!!!
Jeg gad godt, at det var mig, der var blevet trænet helt flad...

MrsCute sagde ...

Du skal da være hjertelig velkommen til at deltage en anden gang. :-)

Anonym sagde ...

Rigtig god bedring til dig også!
Her i den jyske afdeling for selvmedlidenhed er tågen så småt ved at lette. Håber det samme for dig.

MrsCute sagde ...

Dejligt, du er på rette vej.

Desværre kan jeg ikke sige det samme. Jeg er vist i fase 1 :-(