tirsdag den 20. november 2007

Forarget

Sød sko, ikk'? Problemet er, at det er en størrelse 32... TOOGTREDVIE!!!! Hvad sker der? Yngste-datteren bruger størrelse 32 og hun skal bestemt ikke stavre rundt i sådan nogle sko (selvom hun sikkert ville synes det var skønt).

Og nej, den er ikke bestemt til damer med bitte små kineser-fødder. Den hang på et sko-stativ i en børneafdeling, sammen med alle de andre fine julesko.

Og det var slet ikke det eneste stativ i London, jeg oplevede med den slags sko. Det er jo grotesk! Eller er jeg gammeldags og sippet?

5 kommentarer:

Bodillisa sagde ...

Jeg ved ikke om du er gammeldags, men hvis du er, er det godt. Det er en frygtelig mode, at børnene skal have højhælede sko på, ikke bare er de lettere at falde i, nej de er meget dårlige for den ikke endnu færdigvoksede rygrad. Jeg bliver så forarget at jeg dårlig kan styre mig når jeg (tit) ser små bitte piger her med højhælede sko. Ad bad!

Lotte sagde ...

Måske er der bare nogen, som har tænkt på alle de små kinesiske og koreanske kvinder, der er trætte af kun at kunne gå i børnesko?

Unknown sagde ...

Bodillisa: Endnu har jeg ikke set små piger i højhælede sko, men jeg så nogle stykker i London, som vraltede rundt. Men det kommer jo desværre nok.

Lotten: Hvis jeg var en kvinde med små fødder, gad jeg altså godt nok ikke købe sko i en børneafdeling, selvom skoene var voksensko. ;-)

Lotte sagde ...

Jeg kan da bare lære at læse, hvad du skriver. Det der med børneafdelingen var ikke lige sevet ind.
Kan jeg undskylde mig med, at min hjerne stadig ikke kører på fuld reaktor?

Unknown sagde ...

Lotten: Det er bare ok - du er tilgivet. :-)