onsdag den 24. oktober 2007

Gratis rygtræning



For snart et halvt år siden var jeg så uheldigt, at det gav et pænt smæld i min ryg en aften til boksetræning. Siden da har jeg været mange gange til kiropraktor, og ryggen er nu helt fint - hvis altså bare jeg husker at passe godt på den. Og det gør jeg. Fik nemlig et fantastisk fif, om at det var gratis rygtræning at sidde på en af de der gymballs, i stedet for en kontorstol. Og jeg må sige, at det er genialt. Jeg sidder stort set kun på den nu. Den kræver, at man har hæve-/sænkebord og så er den knap så fix, når man er iklædt stram nederdel og høje hæle, men skidt. Jeg kan godt leve med at se lidt kikset ud, når bare ryggen er fin.




Bag mit skrivebord har jeg et lille hyggehjørne på toppen af en kedelig kontorreol. Der smiler mine piger til mig og når det er mørkt og koldt udenfor, luner lyset dejligt.

2 kommentarer:

Lotte sagde ...

Hvor er al mælken henne?

Aiii, jeg ville også gerne have haft et hæve-sæke-bord, for når man ikke har det, så nytter det ikke meget at have en bold at sidde på (har ejg konstateret)

Unknown sagde ...

Mælken er drukket i kaffen - nej, den står i en fin lille skål på den anden reol.

Har du overvejet et sætte bolden op på en fin lille kasse? Så ville du kunne nå bordet OG få ekstra ekstra balance-træning ;-)