søndag den 14. oktober 2007

Den begyndte godt...

... og sørme om ikke den fortsatte godt. Weekenden altså! Vi tog nemlig "hjem" - altså der hvor jeg er opvokset - for at aflevere pigerne til en hel uges efterårsferie. Og der var bare top-point til hyggen og ikke mindst vejret, som blev nydt til fulde på en skøn gåtur.




Det var møg-koldt, men nok mest fordi jeg ikke havde den rette påklædning på, men lyset var simpelthen så fantastisk, at jeg endte med næsten at glemme at jeg frøs.
Midt under den skønne skoldhede oksekødssuppe udbrød yngste-datteren: "Mor, mor skynd dig at tage et billede af den flotte himmel". Så mig på med mormors træsko og ud og fotografere, mens de andre sad indenfor og brændte læberne på suppen.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tak for de smukke efterårs billeder, hvor ER Dannevang dog smuk med alle hendes årstider, og sikke du dog forstår at fotografere og fortælle :)
Kærligst,
Moster Bodil

MrsCute sagde ...

Tak søde moster. Ja, det er skønt at opleve årstidernes skiften gennem et kamera.