lørdag den 13. december 2008

Konfektjul


Ingen rigtig jul uden konfekt. Hjemmelavet konfekt. Meget konfekt. I dag var det så store-konfekt-dag. Pigerne og jeg begyndte kl. 12 og den sidste trøffelkugle var først dækket af hakkede hasselnødder kl. 17. Nu er ryggen øm og maven har pine. Men det blev til 327 lækre stykker - 12 forskellige slags, som er klar til at blive nydt de kommende uger.


Der er bl.a. toscamarcipan, nøddekugler, kaffetrøfler og harlekintern og så min favorit: Cognacmarcipan. Mums!

6 kommentarer:

anjoe sagde ...

De ser godt nok lækre ud! Jeg håber, at der er mange besøgende, som skal bydes smagsprøver, for ellers får din mave vist pine nogle gange :-D

Lotte sagde ...

WOW!!!

Jeg har ikke pine men derimod bobler i maven - glade forstås.
Jeg skal have LB som chef igen :-D Jeps, nyt job er i hus fra nytår, hvis ellers jeg får lov at slippe før tid...kryds gerne de marcinpanfedtede naller for mig!

MrsCute sagde ...

>anjoe
Uuuh håber også der er nogle der vil hjælpe mig med at spise dem, men mon ikke?

>Lotten
WHÅÅÅT... det er da bare for godt. :-)))))
Stort tillykke!
Jeg krydser, jeg krydser. Hvor henne i verden bliver det?

Lotte sagde ...

www.laoficina.dk

Anonym sagde ...

Wohow, det var ellers ikke så få da... 327 stk... Gad godt at jeg måtte spise lidt marcipan til jul, men må hellere bare holde nallerne væk fra de søde "fade".

Godt ser det dog ud :)

Unknown sagde ...

>Lotten:
Damn hvor ser det bare super spændende ud. Glæder mig til at høre mere om det. Endnu engang tillykke :-)

>Johanna:
Tak - burde heller ikke stikke fingrene i fadet for jeg får det bare SÅ dårligt - kan dog ikke lade være, for jeg æææælsker bare hjemmelavet konfekt. :-S