tirsdag den 23. december 2008

En aftale skal holdes


Jeg har - som hvert år - lovet at tage konfekt med til juledagene hos mine forældre. Tjekkede derfor lige beholderne ... oh ve oh skræk... måtte hellere lige i gang med en omgang mere. Ellers ville det godt nok blive et sørgeligt konfektfad i år. Så manden blev sendt i byen efter råvarer og så var det ellers bare at komme i gang med at smelte chokolade og rulle marcipan. Uh hvor jeg elsker det, men vægten er nok glad for at det kun er jul én gang om året.

5 kommentarer:

Unknown sagde ...

Jeg siger ikke noget om det vandløbende konfekt, men overskriften....... jo, det lærte din mor mig da jeg var en bitte pige (jow, jeg VAR engang en bitte pige) når det havde været lettere at gå tilbage på mit ord, holdte storesøster på, at: "HVAD MAN LOVER, HOLDER MAN" Det har jeg prøvet at leve efter, og det irriterer mig gevaldigt, når andre ikke gør det ;)
JuleLove fra mosterderelskerdigogdine

Unknown sagde ...

P.S.
Altså mundvandløbende konfekt, dang, det lyder helt forkert, men du forstår nok hvad jeg mener? Munden løber i vand, kan man måske sige, det lyder nu heller ikke helt rigtigt....... hmmm
Mere moster

Unknown sagde ...

P.P.S.
Konfekten ser ustyrlig lækker ud, er hvad jeg mener :))))))

Unknown sagde ...

Du kan tro jeg ved hvad du mener, kære moster.
Faktisk kalder vi det at "tænderne løber i vand" - egentligt et ret underligt udtryk :-)

Unknown sagde ...

DER er det, udtrykket, åh ja da, tak. Ha ha, det udtryk var altså slippet, jeg var stadig ikke kommet i tanke om det :)))))