tirsdag den 11. november 2008

New York, New York

Den årlige shoppingtur er nær. De seneste mange år er turen gået til London, som vi elsker. Men i morgen stikker vi næsen mod New York. "Vi" er mig og min gode veninde. Vi er top-gode til at være på ferie sammen. Og shoppingferie er bestemt ingen undtagelse. I mange år har vi haft en stående aftale om, at når alle vores børn var blevet store nok, til at vi kunne være væk en uge fra dem, skulle det være NY. Og det er det så tid til nu.

Flyet letter i morgen ved middagstid og så kan vi se frem til en lille uges tid på The Big Apple. Vi skal på sightseeing, vi skal se musical, vi skal snakke, vi skal hygge og vi skal powershoppe. Big Time!

Jeg glæder mig som et lille barn til fødselsdag.

9 kommentarer:

Pernille sagde ...

Lækkert!
Ha' en rigtig god tur :)

Unknown sagde ...

Tusind tak Pernille :-)

Lars Rise Olsen sagde ...

God tur, Futte. Håber I får en fed tur. En bøtte Aunt Jemima http://www.auntjemima.com/ kan man jo altid bruge....

Unknown sagde ...

>Lars
Hahahaha som om jeg skulle have plads til en dunk sirup!!!!!

Lotte sagde ...

I får SÅ FED EN TUR!!! Jeg ved det bare :-)
NY er superfed og I to er jo et prima rejsepar.

Jeg forventer, at du viser billeder af alt det, du shopper derovre :-D

Tigtig, rigtig god tur!

Unknown sagde ...

>Lotten
Er bange for at shoppingbilleder vil blive liiidt pinlige, men et enkelt et bliver det nok til :-)

Lotte sagde ...

Hold da op - det er vel ikke kun frækt undertøj og voksenlegetøj I shopper?!?!

Unknown sagde ...

Goooooood og SAFE tur!! Pas godt på jer!

LoveUalltheway,
Krammer fra
moster Bodil

Unknown sagde ...

> Moster
Taaaak og vi ER kommet godt herover. Det var en super fed tur :-)