søndag den 26. oktober 2008

Jeg er opdaget!

Har gemt mig i flere uger. Men nu er jeg opdaget. Damn! Ikke fordi det egentlig gør noget. Har bare ikke rigtig haft behov for at mangfoldiggøre mig. Og så har jeg været optaget af alt muligt andet. Ikke noget specielt. Bare det der "hverdagen", du ved. Har hverken skrevet, opdateret eller læst andres blogs i flere uger. Overhovedet. Slet ikke. Ikke så meget som et lille bitte indlæg, har jeg læst. Underligt, når man plejer at følge heftigt med.

Nå men...
Jeg er altså blevet tagget af Lotten.

Reglerne er som følger:
  • Link til din tagger
  • Nævn reglerne i din blog
  • Fortæl om seks af dine særlige vaner (unspectacular quirks of yours)
  • Tag seks andre bloggere
  • Læg en besked hos bloggerne om, at de er blevet tagget
Og det er så nu jeg skal fortælle om mine "særlige vaner".
  1. Hikker mega højt og ukontrolleret. "Styr dig" siger min mor, når hun hører det.
  2. Når jeg får en ny hobby eller interesse er den mit et og alt - i en periode, for så derefter slet ikke at interesse mig mere.
  3. Er vildt slemt til at slå ud efter folk, når de irriterer mig
  4. Stiller vækkeuret klokken enormt tidligt og banker så på "snooze" 1.000 gange inden jeg endelig står op - til stor irritation for min bedre halvdel.
  5. Jeg SKAL i bad hver morgen. Selvom jeg skal direkte til træning, skal min krop overbruses med vand for at den kan vågne.
  6. Jeg elsker lister. Huskelister. Madlister. Ønskelister. Shoppinglister. Boglister. Gavelister. To-do lister. Arbejdslister. Der kan laves lister til alt.
De seks, hvis særlige vaner jeg gerne vil høre nærmere om er: Hende, Mette B. Sydhavnsprinsessen, Kageklovn, Peach Melba, Moccapigen. Som nævnt har jeg jo ligesom været offline et pænt stykke tid, så håber ingen af dem allerede er blevet tagget.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kaere Mette,
Det er rigtig dejligt at hoere fra dig igen
TAK fra moster Ier

Lotte sagde ...

Du da tossi pigebarn ;-D
Dejligt du ville lege med.

Unknown sagde ...

Moster > Tak... jeg ved da heller ikke hvad der er sket, siden jeg ikke rigtig er online mere. Meget mærkeligt!

Lotten > Du ka da sæl vær tossi, ja du ka så. ;-)

Anonym sagde ...

Du fik desværre tagget mig på et dårligt tidspunkt, så jeg fik aldrig gjort noget med det... det er jeg ked af. Det er aldrig for sent, så nu må vi se om jeg får det gjort :)

MrsCute sagde ...

Frederikke > Det er bare i orden - sådan er det jo nogle gange :-)