lørdag den 13. september 2008

Muahahahahahah

Findes der noget så godt som et godt grin? Ikke meget, tror jeg. Og i går fik jeg mavekramper af grin og tårerne trillede lystigt ned ad kinderne. Sikken aften. Vi så Anden og jeg tror vi grinede højlydt i 95% af tiden - og det er alligvel en del, når showet varer 2 timer. Han er simpelthen genial og hans humor rammer lige i skabet. Små bitte dagligdags ting bliver blæst op og bliver hylende grinagtige. Og der er også plads til lidt eftertænksomhed, så man også føler man får noget med hjem i posen.

Showet begyndte halv ti og inden da havde vi indtaget en forrygende middag på Sticks'n'sushi samt en Latté på Kruts Karport (mændene valgte dog et par spidser i form af nogle yderst røgede whisky'er, som vi piger helst var foruden.

Sikken aften i gode venners lag - så fås det ikke bedre.

4 kommentarer:

Marianne sagde ...

Uha .... jeg tror jeg skal glæde husbonden med en aften i byen - jeg ville lige søge på billetter :-)

Unknown sagde ...

God idé! Det synes jeg straks du skal gøre. Det er et kanon fedt show :-)

Anonym sagde ...

Husk lige ... første en Ardbeg, derefter en Springbank og så tror jeg nok du kan nøjes med biletterne til Kruts

Unknown sagde ...

Hehe, skål :-)