mandag den 18. august 2008

Så er den gal - igen!

Ligger her på sofaen med is på og MEGA smerter i ryggen.

Cyklede på arbejde i morges - det gik fint. Da jeg så ankom til fabrikken og skulle op ad trappen gik det galt. Ryggen "knækkede" og tårerne sprang ud af øjnene på mig. Receptionisten kom løbende og hjalp mig ned at ligge. Der lå jeg så. Efter ca. 10 minutter hjalp hun mig op til min arbejdsplads. Heldigvis har jeg hæve-/sænkebord, så jeg kan stå op. Det gik rimeligt. Ja, jeg burde nok være taget hjem med det samme, men det gjorde så ondt, at det kunne jeg ikke rigtig overskue.

Og så var der også liiiiiige det, at den kæmpe sag, som jeg har arbejdet på i flere måneder skulle til tryk i dag, så jeg synes jo jeg blev nødt til at blive. Efter et par timer brød jeg helt sammen af smerter og tårerne væltede igen ud af øjnene på mig. Jeg blev hjulpet ned at ligge igen og ringede til kiropraktoren. Heldigvis kunne jeg få en akut-tid og så kom Manden ellers drønende i bil og agerede sygetransport. Point til ham.

På arbejdet var de bare SÅ søde. Det er jo en møgsituation, men der er jo ligesom ikke så meget at gøre ved det. Jeg fik hurtigt sat de andre ind i jobbet og aftalte så, at jeg ville ringe når jeg var hjemme igen. Heldigvis har jeg været i stand til at ligge ned og arbejde hele dagen, så jeg har næsten nået det hele. I morgen guider jeg så en kollega igennem de sidste ting pr. telefon. Det skal nok gå.

Jeg har endnu en tid til kiropraktor i morgen tidlig og en mere på fredag. Hold hvor er jeg bare træt af den ryg.

Nogen der vil bytte?

15 kommentarer:

Unknown sagde ...

Åheeeee skatte-niece,helende puuuuuuuust fra Maui-mosteren, jeg føler for dig og ønsker dig rigtig god HURTIG bedring.
Lots of LOVE,
moster Bodil

Anonym sagde ...

Hej

det er da noget møg. Nu har du bare at blive klar til vores forretningsrejse :-)

Knus
A.

MrsCute sagde ...

Synes allerede, at jeg kan mærke at din helende puuuuust hjælper, kære moster :-)

A. Du kan tro, at jeg nok skal blive klar. Om jeg så skal kravle derover ;-)

Anonym sagde ...

Kaere Mette,
Det er da kedligt med din ryg, haaber snart du kommer dig,
mange tanker fra moster Ier

Anonym sagde ...

Sikke noget møg!
God bedring med ryggen!

Anonym sagde ...

Jeg kender også til rygsmerter og har det problem med ryggen, som næsten alle mennesker har, når man er kommet omring 60 år, nemlig slidgigt (for meget brusk, for lidt motion) i nederste ryghvirvler. Min bedste tid er når jeg sætter mig på hug efter et varmt bad, så ryggen hviler over lårene og strækker helt ud. Masser af øvelser gør, at jeg holder mig igang, men jeg foretrækker at ligge ned så ofte som muligt:-)

Jeg synes det er flot, at du har arbejdet liggende og håber, at du finder ud af en måde at komme igang igen.

Lotte sagde ...

Rigtig, rigtig god bedring med ryggen! For dælen, jeg føler med dig...
Din afløser i dit gamle job har også rygproblemer...måske det klynger sig til branchen???

Helle K. sagde ...

Nej ellers tak ;)
Sikke noget møg med din ryg - jeg håber, at kiropraktoren får styr på den - jeg sender lige nogle gode og varme tanker. :)

Anonym sagde ...

Sikke noget lort!
Bare for at sige det mildt!

God bedring :)

Unknown sagde ...

Tusind tak allesammen for jeres hilsner om god bedring.

Donald: Det er perfekt at kunne ligge ned og arbejde. Så er det kun ryggen der har det skidt og ikke også samvittigheden.

Lotten: Skidt hvis rygproblemer hænger sammen med branchen for jeg NÆGTER at skifte :-) Men måske du har ret for de to ældre herrer på fabrikken har jo også rygproblemer.

Lilli sagde ...

Jeg kan desværre heller ikke tilbyde at bytte med dig.
Jeg har en kollega, som sidste sommer blev ramt af en diskus, den sad mellem de nederste lændehvirvler. Hun var helt ned i langt tid, men ved hjælp af fys. og hjemmeøvelser kom hun heldigvis igennem uden operation.
Jeg ved, at du sikkert har prøvet det hele, fys, kiro, øvelser, you name it.
Mange gange god bedring.
/Lilli

Unknown sagde ...

Åh ja Lilli, jeg synes jeg gør alt muligt og alligvel går det galt igen og igen. Men så længe det går over igen, går det nok. :-)

Marianne sagde ...

Rigtig god bedring - du er i mine tanker og husk de tre t´er. Ting tager tid :-)

Unknown sagde ...

Tak Shabby, og jeg øver mig i de tre T'er.... er bare ikke så god til det :-S

Anonym sagde ...

Du har da tit ondt den fucking ryg
det er da helt klart synd
hvad med noget masassge

vi har noge tilfældes
jeg har og rygproblemer er kun 19
vi kunne næsten give hinanden masassge
ligger lige nu og har de største smerter