torsdag den 10. juli 2008

Projekt "Bryggers-renovering" endelig afsluttet

Var næsten begyndt at tvivle på, at det nogensinde skulle få en ende. Det begyndte ellers rigtig, rigtig godt og jeg var fuld af positiv forventning. Entreprenøren, jeg havde hyret til at styre det hele, kom rigtig godt fra start og der skete en masse og alle aftaler blev overholdt. Men langsomt gik det galt. Eller det vil sige, ikke rigtig galt. Det gik bare l-a-n-g-s-o-m-t. Meget langsomt.

Så blev sokkelskufferne leveret i den forkerte højde, og måtte en tur tilbage til fabrikken for at blive skåret til. Så skulle vi vente 3 uger på bordpladen. Så skulle der ventes 3 uger på skydelågerne. Og sådan tog den ene uge den anden.

FØR

EFTER

Når det så er sagt, må jeg sige, at resultatet er storslået. Jeg er i hvert fald ovenud tilfreds. Alt er bare perfekt og meget, meget flot udført. Har der været fejl undervejs, er de straks blevet rettet.


Hele den ene væg er dækket af skydedøre i glas.

Bordpladen er kridhvid og i corian - ligesom den i køkkenet.


El-måleren er blevet gemt inden i et skab.


Jeg har valgt at få hele fire trådkurve til snavesetøj.


Alle rørerne er enten blevet udskiftet eller malet, så de nu er pæne. Vi har valgt ikke at dække det helt af, så vi i stedet kan udnytte pladsen bedst muligt.

11 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hatten af til jer, hvor ER det flot! TILLYKKE med det.
Stoltafdigniece,
moster Bodil

Lilli sagde ...

Superflot og lækkert. Et sådan bryggers drømmer jeg om til vores hus. Rummet indbyder jo ligefrem til, at men kan hygge sig derude med sit vasketøj!?!?!?!

Unknown sagde ...

Tusind tak moster :-)

Lilli: Det er lige præcis hvad jeg allerede gør. Jeg lukker døren, skruer op for min DAB-radio og står så og hygger mig. Tænk at noget så kedeligt som vasketøj, pludselig bliver hyggeligt :-)

Lilli sagde ...

Jeg MÅ altså have gang i projekt bryggers hjemme i Godthåb.
God sommer og ferie, når I når dertil.

anjoe sagde ...

Du er blevet belønnet for din tålmodighed, har fået bryggerset som ønsket! Tillykke med resultatet og rigtig god ferie ;-)

Unknown sagde ...

Lilli: Ja, der er ikke andet for en at se at komme i gang. Også god sommer til dig :-)

Anjoe: Takker og i lige måde :-)

Anonym sagde ...

Hi Mette,
Til lykke med det skoenne laundry room, det er vel nok laekkert
love fra moster ier

Unknown sagde ...

Tusind tak, moster Ier. Og ja, det ER lækkert :-)

Anonym sagde ...

Kaere Mette,
jeg er paa iChat med min lille soester paa Maui, saa nu finder jeg ud af systemet.
hvordan den anden kom ind ved jeg ikke
love fra moster ier

Anonym sagde ...

Hvor det bare blevet super flot. Elsker når alt er lyst og hvidt. :)

Unknown sagde ...

Jeg er også vild med det hvide, Johanna :-)