fredag den 18. juli 2008

I feel lucky

Tænk at jeg har to så vidunderlige tøsebørn. Jeg må knibe mig i armen. Mens jeg var til spinning (i øvrigt en super fed time) var pigerne alene hjemme. De hjalp hinanden med at lave en ualmindelig lækker pizza ud af den dej, jeg havde lavet tidligere på dagen. Så da jeg kom hjem fra træning, stod maden på bordet og køkkenet var ryddet op. Jeg var glubende sulten, så jeg glemte helt at tage billeder af kreationerne. Men jeg kan godt afsløre, at de var helt perfekte.

I øvrigt havde ældstedatteren haft rengøringshandskerne på tidligere i dag og skuret oven, brusekabinen, badeværelset, pudset alle hårde hvidevarer i køkkenet og og og...

Nu ligger de arm-i-arm i sofaen under dynen og fredagshygger til Disney Show.

De er glade for hinanden. Og jeg... ja jeg er LYKKELIG for at jeg har to så pragtfulde piger. Lucky me!

2 kommentarer:

Lotte sagde ...

Der ER da også noget at være lykkelig over!!! Sikke et par guldklumper :-)
Men helt ærligt, så tror jeg, at deres forældre har en stor del af fortjenesten, smil - godt gået!

Unknown sagde ...

Tak Lotten - Det var pænt sagt, øh skrevet. Man gør selvfølgelig hvad man kan, og man er da stolt og lykkeligt, når det går godt. Men helt ærligt, så føles det ofte helt uforståeligt, at man har været i stand til at producere sådan nogle små, nye verdensborgere, som ovenikøbet er faldet heldigt ud. :-)