mandag den 19. maj 2008

Giv mig min GPS tilbage NU!

Skulle være på Fisketorvet kl. 9 her til morgen til seminar. Kørte hjemmefra i god tid og drønede derudad. Pludselig opdager jeg, at jeg er på vej mod Field's. Damn, hvad skete der lige der? Nå, men det går jo nok. Så kan jeg jo bare køre over Amager Fælled, tænker jeg. Det var da underligt... pludselig er jeg i Sydhavnen. Kører videre. Yes... Vasbygade... og der... Fisketorvet. På forunderligvis landede jeg alligevel det rigtige sted, til den rigtige tid. Ved ikke helt hvordan det lykkedes, men det er også lige gyldigt. Hovedsagen er, at jeg kom til tiden. Men måske er det på tide at anskaffe en ny gps.

InDesign-seminaret var i øvrigt vildt fedt. Flere gange klappede folk begejstret. Glæder mig til at få afprøvet alle de fede ting, der blev fortalt om.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Du har jo heldigvis altid været skarp til at finde vej, det kan manden din jo heldigvis bekræfte med glæde.

Unknown sagde ...

Muuuahahaa very funny ;-)

Marianne sagde ...

Godt du fandt vej ellers var du næsten havnet i min have. Hvad med en bærbar GPS - det bruger cykelryttere idag - og du er jo ligesom ved at være en prof, ik?

Unknown sagde ...

En bærbar GPS... det har jeg slet ikke overvejet, men det kunne da være , at det var en mulighed. Tjekker lige med manden.
Skal jeg så også have farvestrålende, stramtsiddende cykeloutfit, nu jeg er ved at være en prof??? For så kan det godt være jeg hellere vil være kedelig amatør.
Tak for tippet, Shabby-marianne :-)