onsdag den 21. maj 2008

En af dem

I lidt over et år har jeg været "en af dem med rygproblemer", og kiropraktoren siger, at jeg har en begyndende diskusprolaps. Æv! Derfor går jeg forebyggende til kiropraktor én gang pr. måned, sidder på en bold på arbejdet, så de små rygmuskler bliver trænet og tænker i det hele taget meget over, hvordan jeg bruger min ryg.

Alligevel går det galt indimellem. Og det gjorde det også i går. Fik lavet en forkert bevægelse og hele dagen i dag har jeg bare haft konstante tårer i øjnene af smerter. Fik en pose frosne ærter af kokken på arbejdet, som jeg kunne ligge med i de anbefalede 10 minutter, men efter frokost blev jeg nødt til at kapitulere, og "kravle"ud i bilen. Vel hjemkommet lagde jeg mig straks ned og ...aaah... det var rart. Efter et par timers søvn havde ryggen det meget bedre. Og heldigvis havde min gode veninde tilbudt at jeg kunne få en omgang massage. Hun er uddannet massør og aldrig har jeg mødt nogen som hende, der tager så godt fat. Det er så fedt. Hun sagde, at min skade åbenbart sad så dybt, at hun ikke kunne nå den med almindelig massage, men bare det at alle musklerne på ryggen blev løsnet gjorde, at jeg har det mucho mucho bedre nu.

Håber jeg kan tage på arbejde i morgen, ellers kan jeg i hvert fald arbejde hjemmefra.

4 kommentarer:

Unknown sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Unknown sagde ...

Åheeeee, skatte-niece,

Rigtig god bedring, puuuuuuust på din ryg.

So so sorry for digse.

LoveUallthetime,
moster Bodil

Unknown sagde ...

Hehe - tror sørme det har hjulpet at du pustede. Nu har jeg knapt så ondt mere :-D

Unknown sagde ...

Juhuuuuuuuu, happy happy in Haiku.

Køzzer,
moster Bodil