mandag den 21. april 2008

Forundret

Ikke om jeg forstår trafikken. I mandags var jeg næsten 45 min om at køre turen til arbejdet, som ifølge krak burde tage 9. I morges tog det så 16 min. Ikke om jeg forstår det! Men det betød at jeg troppede op på fabrikken som en af de første og kan begynde ugen stille og roligt i mit eget tempo. Præcis som jeg holder af.

I morgen skal jeg ikke nå noget lige når jeg har fri, så der vil jeg nappe jernhesten igen. Håber vejret er ligeså smukt, som det er her til morgen.

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg tror nok, at de har lovet sol hele ugen... det er vist ikke så tosset, vel? :)

Unknown sagde ...

Hvilken nyhed! Det har jeg slet ikke hørt. Tak - nu blev jeg lige ekstra glad :-)

Anonym sagde ...

Det er faktisk lidt skægt, hvor meget forskel det gør at køre 5 minutter før... Når jeg skal på universitetet om aftenen i fyraftenstrafikken, kan 5 minutter før betyde 15 minutter i den anden ende - og det er blot på 30 km, hvor de fleste er på motorvejen...

I øvrigt så elsker jeg også de 12 minutters cykeltur til-og-fra arbejde. Man bliver blæst lidt frisk og klar til næste opgave ;-)

anjoe sagde ...

Vejrskiftet skulle først komme natten til fredag, hørte jeg på P4 her til morgen, så der skulle være ekstra frydefulde oplevelsesture forude ;-D

Unknown sagde ...

Mrsbaloui: Ja, det er fantastisk hvad sådan en cykeltur kan gøre for humøret.

Anjoe: Åh hvor lyder det godt. Sød musik i mine ører :-)

Anonym sagde ...

Fik du cyklet i dag? Vejret har i hvert fald været dejligt til det ;)

Unknown sagde ...

Du kan tro jeg fik cyklet - og det var skønt :-)